At vende to-do listen på hovedet

image

Hvis du er mor, som jeg, forestiller jeg mig at du kender to-do lister som den på billedet, alt for godt. Når jeg deler liv med tre små mennesker (der godt kan føles som forstyrrende elementer ind imellem), bliver jeg simpelthen nød til at skrive noget ned, hvis jeg skal have en chance for at huske og nå det hele. Og det er jo også fint nok. Men en hjemmedag med mine to store gik det op for mig at jeg løb rundt for at kunne vinge dagens liste af, mens lillesøster sov formiddags lur og de store mere eller mindre bare ventede på at jeg var klar til at lege.

Og så begyndte jeg at vænne listen på hovedet. Øverst på listen står nu ting som at lege skole, lave kastanje dyr, hjælpe twilight med at sy en bamse eller lege med doublo. Og så må støvsugningen og alle de andre ting vente til jeg engang får tid

Skriv et svar

