Kærlighed har mange former

image

En af dem jeg dyrker særlig meget disse uger, er strikkede lunende uld-tøj til min mindste skat. Hver lille pause der ikke er fyldt med vasketøj, forberedelse af aftensmaden eller små kroppe der gerne vil låne min favn, sidder jeg derfor med mit strikke tøj i hænderne. Elsker den måde at vise kærlighed på når nu efteråret så småt begynder at vise sit sande jeg.

Kender du i øvrigt fordelene ved at klæde børn og babyer i uld? Ellers vil jeg anbefale dig at undersøge det nærmere. Uld hjælper dem med at regulere temperaturen og hvis de sveder, eksempelvis mens de sover bliver uldtøj ikke vådt og koldt på samme måde som bomuld. Det er altså perfekt påklædning til en aktiv kravle baby der bruger en stor del af sin tid på gulvet:)

Skriv et svar

