Din kærlighed er fin

IMG_6981Jeg roste ham fordi han var så god til at se sin søster pakke gave efter gave op. Det er ikke let at være 3år når en søsken har fødselsdag og får gaver, opmærksomhed og søde ord.

Han kravlede op på mit skød, lagde armene om min hals og sagde stille :”din kærligheden er så fin mor”, jeg bad ham forundret gentage sin sætning og han sagde det samme igen.

Han er så ubeskrivelig nem at elske; med store ord, brune øjne og tynde arme der holder blidt omkring mig. Mor-søn kærlighed når det er bedst:) Den der en dag bliver gift med ham, er en heldig kvinde!!

Skriv et svar

