Slynge baby

image

Mit liv med tre børn, er blevet til mit liv med baby i favnen. Vi har brugt slynge til alle 3, men lillesøster topper med at hun praktisk talt er flyttet fra maven over i slyngen. De fleste dage sover hun alle sine lure i slyngen og sidder der også og følger med mens jeg laver mad, putter de store eller leger.

Selvom jeg virkelig nyder det meget, at have hende tæt på, så er baggrunden for at have hende på mig også praktisk. Ved at have hende på mig behøver jeg ikke gå fra de store for at putte og vugge barnevognen. Og lillesøster sover meget bedre hos mig, hvor jeg ubemærket kan ‘vugge’ hende ved det mindste klynk, på den måde giver det meget mere ro og opmærksomhed til dem alle tre, når hun er i slyngen.

Og man kan jo alt muligt med sådan en på, bliver nød til at nævne lidt for at jeg kan huske det og hvis nu en interesseret nybagt mor skulle læse med: jeg har bagt brød i mængder, taget op af opvaskemaskinen, sovet, spist, leget, læst højt, klippet, tegnet, luget ukrudt, hentet de store i børnehaven, købt ind, gået tur i skoven, støvsuget, hængt vasketøj op og jeg kan blive ved.

Det er fuldstændig genialt og den bedste måde at stornyde baby på, både når hun sover og er vågen. Jeg er solgt! -Mest til baby, men også til slynger;)

One thought on “Slynge baby

Skriv et svar

