Ud over navlen

image

Bare et lille helt konkret bevis på at det bliver mere og mere kompliceret for mig, at se ud over min egen navle. Det er tredje gang jeg har denne oplevelse. Det er som om at det med at producere og fostre en baby kræver så meget energi, opmærksomhed og kærlighed at min hjerne automatisk lukker ned for mere rationelle tanker om interessante emner. Jeg forholder mig endnu mindre til hvad der sker i verden og kan nærmest ikke sammensætte to tanker der ikke relatere sig til baby.

Læs evt. om hvornår og hvorfor jeg sidste gang kom ud af min “babyrus”.

One thought on “Ud over navlen

  1. Hej Maria, åh et skønt billede…. Men hvordan i alverden formår du at få plejet tæerne med fin neglelak:-)… Husker selv hvor besværet man var mod slutningen af graviditeten…. Men man lærer selvfølgelig nogle tricks….hihi. Knus herfra

Skriv et svar

