Den lille ny

2013-07-19 10.17.31Ud over en lille kommentar på mit eneste sommerferie indlæg har jeg slet ikke fået nævnt at vi venter os en lille ny. Det var faktisk min overvejelse at skrive om det helt fra den spæde begyndelse da vi begyndte at arbejde på sagen, men det var vist heldigt at jeg droppede det igen. For første gang blev vi ikke gravide i første hug, så selvom vi ikke har været igennem en spontan abort var der et par lange måneder forud for de to streger på graviditetstesten.

Men her er det første billede af den lille skat, som mens jeg sidder her alene i sofaen med computeren på skødet, hopper rundt i maven på mig – det er tredje gang jeg mærker liv i denne graviditet, så jeg smiler stadig ved hvert et bump.

2 thoughts on “Den lille ny

Skriv et svar

