Sommer

De nye pas er bestilt, så kan sommeren bare komme an:)

De nye pas er bestilt, så kan sommeren bare komme an:)

Det står frygteligt dårligt til med at få blogget så tit som jeg gerne ville. Jeg skylder skylden på sommeren med alt hvad der tilhører. Det samme skete sidste år – det blev Maj og min koncentration forsvandt. Måske jeg lider af et “anti-bloggin-sommer-syndrom”;)

Nå, men istedet for at tvinge mig selv eller have dårlig samvittghed vil jeg bede om tålmodighed – ind imellem kommer der nok et lille vink og engang når vinteren indtræffer vender jeg stærkt og solbrun tilbage:)

One thought on “Sommer

  1. Hej Pandekagemor. Der er da ikke noget at sige til, hvis den skønne sommer kommer lidt på “tværs” – den må den da også gerne:-) – det ligner at du ikke er den eneste med dette “antiblog-sommer-syndrom”, så hav´ ikke dårlig samvittighed. Bloggen har vel også ret til en lille ferie indimellem. så den kan få ny styrke.:-) – men glæder mig til at du igen vender stærkt tilbage… knus og god sommer

Skriv et svar

