Et snakke-liv

image

Den anden dag på biblioteket stoppede en sød bibliotekar mig med ordene “man aner slet ikke hvor stille der bliver når de flytter hjemmefra”. Hun havde tydeligvis bemærket twilights uafbrudte talestrøm. Det er sjovt at tænke på at det der er en udfordring og “for meget” i dag sikkert er det jeg savner om 18år når jeg ikke deler hverdag med hende mere. Det synes jeg er en god reminder på at nyde, også det der er træls ind imellem, for en dag er der ikke andre der roder, kun mit eget tøj i vaske maskinen og ikke nogen der kalder “moooaaar” gennem hele huset.

Skriv et svar

