Jungle-morgen

image

Jeg har forsøgt noget nyt her til morgen, et tip jeg fik fra en fellow-mom. Det går ud på at man bruger 15min af sin aften på at gøre klar til børnenes morgen leg og derved får en nem morgen hvor børnene leger selv mens man lige kan få ordnet lidt af hvert. Så i går aftes satte manden og jeg en jungle bane op i stuen og små stationer med legetøj på værelset. Meget underlig fornemmelse at “rode hele huset til” som det sidste inden man går i seng. Men det kommer nok til at ske igen, for jeg er overrasket over virkningen. Det virker som om det virkelig sætter gang i kreativiteten, selvom de ikke lige endte med at lege med det jeg havde tænkt (hvilket jo er totalt ligegyldigt). Men efter snart 1,5 times leg så er de stadig så godt i gang at jeg mest har lyst til at sætte mig ind og lege med:)

Skriv et svar

