At tilgive sig selv

image

Det endte som en hård dag i dag. Med en mor der ikke orkede at lege mere og børn der ikke orkede lege sammen. Store hårde følelser hos en 4årig blev kastet mellem væggene og mor her blev sur og tavs – og skurede komfuret skinnende rent. Jeg synes jeg burde ku klare det bedre, burde kunne slutte af med at være inderligt glad og genskabe god kontakt. Men jeg har besluttet mig for at pakke “burde” væk, give mig selv lige så meget nåde som jeg giver andre og så satse på at i morgen er en ny dag -men det bliver det først når jeg er i stand til at tilgive mig selv.

Skriv et svar

