“Mandag” en tirsdag

image

Ugens første dag er en praktisk dag og i dag var det altså en tirsdag her hjemme. Storesøster var i børnehave mens lillebror og jeg tryllede i køkkenet. På billedet spiller Lynild lystigt på “pose med karse frø” mens jeg steger frikadeller. Efter karsen var sået, frikadellerne stegt, frugten skyllet og dejen sat til hævning spiste vi frikadelle madder på hjemme bagt rugbrød – en frokost for konger hvis man spørger spillemanden:) Glædelig hverdag til dem der måtte læse med!

2 thoughts on ““Mandag” en tirsdag

  1. Kære Maria, jeg har skrevet en lille tilbagekommentar til dig, hos mig. Er så glad for du kommenterede, for jeg kan godt se, at som mit indlæg fremstod før, var det nemt at misforstå. Så nu er det rettet. 🙂
    Det er kun under lockout, vi leger homeschool derhjemme. Normalt går mine drenge i vores lokale folkeskole. 🙂
    Med kærlig hilsen
    Lotte

Skriv et svar

