Fødselsdag med sygdom

image

Det er min fødselsdag i dag, en meget anderledes en af slagsen. Vi ligger nemlig syge alle fire. Der er dog sket en enkelt spændende ting, jeg har fået en tlf der er tilpas moderne til at jeg kan skrive blogindlæg direkte på den. Jeg håber det vil gøre at jeg fået lavet flere “nu og her” indlæg med glimt fra vores hver dag. Rigtig god søndag, håber i nyder det gode vejr jeg har sørget for;)

One thought on “Fødselsdag med sygdom

  1. Kære Pandekagemor
    stort tillykke med dig idag – jeg læser selvfølgelig stadig med hos dig (også selvom jeg ikke altid får tid til at kommentere dine gode indlæg…sorry)… tak for det gode vejr – ungerne og jeg har tonset rundt på en fuldstædigt øde – men super sej – legeplads i den nærliggende børnehave….. vi elsker at låne de forskellige legepladser rundt omkring i børnehaverne, når de alligevel står tomme i weekender og ferier….

Skriv et svar

