At skrive speciale (6) gamle bøger

Læser Winnicot fra 1958 idag - smuk som teorier og bøger lever gennem så mange år.

Læser Winnicot fra 1958 idag – smuk som teorier og bøger lever gennem så mange år.

Jeg prøver at se det som et privelegie at skrive speciale, selvom det ofte ind imellem ikke lige føles sådan. Men tænk at jeg har hele dagen til at studere næsten det jeg synes der er mest spændende i hele verden lige nu. Tænk at jeg kan læse alle de vigtige “grundbøger” og artikler indenfor dette emne og få noget der ligner et overblik. Selvom jeg ind imellem synes det er ret tørt, ret lang tid at sidde her alene og mega bare en smule ensformigt, så prøver jeg at forblive positiv og huske at NYDE denne særlige mulighed. På mange måder minder det mig om at være på barsel;)

Skriv et svar

