At skrive speciale (5) små kærlige hilsner

Som de fleste andre (kvinder?) så elsker jeg små søde og kærlige hilsner, både når de kommer pr sms, er anbragt som en lille seddel et sted i huset, er skrevet med kridt på fliserne og som spor i sneen – lige der hvor de var tiltænkt at putte lidt glæde og kærlighed ind i hverdagen  Vi var (mildest talt) væsentligt bedre til at huske på at give hinanden små påskønnelser af den slags da vi ikke havde børn, men de seneste uger har de små beskeder fået en hel ny betydning.

Lillepigen er begyndt at tegne små hilsner til mig på mine noter. Når jeg skriver har jeg altid et papir ark liggende til at skrive noter og indskydelser ned på, i hånden. Disse noter har jeg de sidste uger når jeg har sat mig ved computeren fundet med små tegninger på. Så dejligt at have lidt af min lille pige på skrivebordet:)

One thought on “At skrive speciale (5) små kærlige hilsner

Skriv et svar

