Udflugt på en sommerdag

Så er det endelig blevet forår og sommeragtigt enkelte dage. Det er fantastisk for en mor der nyder at tage ungerne med på tur når vi er alene hjemme. Denne gang havde jeg pakket smootie og boller og turen gik ned til badebroen ved fjorden.

Børnene nød deres smootie af de aflagte sutteflaster med et sugerør og derefter spiste vi verdens nemmeste hjemmebagte boller med knækkede hvedekerner og gulerødder. For et øjeblik følte jeg mig totalt overskudsagtig, men det var kun indtil Twilight gjorde det klart at hun skulle tisse, Lynild SKREG over at jeg fjernede ham fra vandet og Twilight endte med at tisse på sine bukser, mens jeg sørgede for at Lynild ikke stak af.

Livet ér bare idylisk med børn;) I virkeligheden var dagens største sejr nok at jeg ikke blev irriteret, heller ikke da lynild for 5. gang kastede rundt med smootie-koppen, eller for 3. gang SKREG over at blive fjernet fra vandet.

Skriv et svar

