Ladycup

Jeg har gjort mig en del overvejelser omkring hvorvidt dette var for personligt til at dele her på bloggen. Personligt på den blufærdige måde, vel at mærke. Men da jeg luftede den for Mande forstod han slet ikke mine bekymringer, da han mente det altid var sådan noget kvinder talte om… (hmmm)

Så her kommer det. Jeg har hørt en kvinde fortælle at hun har fundet en ny dims at bruge når hun har periode. Den har vist sig særdeles velegnet ikke mindst når man er alene med små børn der ikke altid kan forstå hvorfor de ikke må komme med på toilettet. Dertil så gav hun udtryk for at det var en nydelse ikke at blive konfronteret med synet af “periode” ved hvert eller de fleste toiletbesøg, men kun 2-3 gange om dagen. At man kunne fikse det i badet om morgenen, slap for snore der hænger ud af kroppen, i det hele taget føler sig mere ren, ikke får svamp og dessuden har færre smerter (det sidste forstår jeg ikke hvorfor). Man skulle også kunne bruge den om natten, i svømmehallen og den skulle være så behagelig at man nærmest glemte man havde den i. Sidst fortalte hun mig at det var miljøvenlig og billig i brug. At det slet ikke var så mærkeligt som det lyder og at man kan købe sådan nogen smarte rense tabletter til så man ikke behøver mase rundt med kogt vand. Alt i alt – easy!!!

Det var det hun sagde – nu fortæller jeg det videre her og det er muligt at jeg også svarer på spørgsmål hvis I har nogen, hvis jeg ved noget om emnet;)

Skriv et svar

