Billed upload feburar

Den smukkeste forårsmorgen der var alt for kold. Men børnene nød at se på svaner (aka: gåsen) og en masse måger

Min lille copycat der garne vil prøve at males i hovedet som nogle af de andre børn hun havde set til fastlavn

Min lille copycat der garne vil prøve at males i hovedet som nogle af de andre børn hun havde set til fastlavn

Der var lagt op til krig da Twilight så at Lynild frittede rundt med hendes badedragt, men da mormor havde givet ham den på grinede hun og tog hans badeshorts på hovedet..

Der var lagt op til krig da Twilight så at Lynild frittede rundt med hendes badedragt, men da mormor havde givet ham den på grinede hun og tog hans badeshorts på hovedet..

Sådan et fint køkkengulv møder mig et par gange om ugen - det er med at nyde det så længe det varer;)

Sådan et fint køkkengulv møder mig et par gange om ugen - det er med at nyde det så længe det varer;)

"Nej Maria, man kan ikke bare bruge almindelig opvaskemiddel når der ikke er flere opvasketaps"

"Nej Maria, man kan ikke bare bruge almindelig opvaskemiddel når der ikke er flere opvasketaps"

Ungerne hygger på køkkenbordet

Ungerne hygger på køkkenbordet

Den lille røver har snuppet et æble fra frugtskålen mens jeg laver mad

Den lille røver har snuppet et æble fra frugtskålen mens jeg laver mad

Mande sørger for Feburars ulykke, men man kan jo ikke være træt af en mand der vasker gulv... Gotta love him

Mande sørger for Feburars ulykke, men man kan jo ikke være træt af en mand der vasker gulv... Gotta love him

Twilight sørger for at Lynild ikke kan nå getoplasteren ved at putte alle børnestole op i hendes seng

Twilight sørger for at Lynild ikke kan nå getoplasteren ved at putte alle børnestole op i hendes seng

En tulipan der var alt for tidligt på den i starten af Feburar

En tulipan der var alt for tidligt på den i starten af Feburar

Lynild kan ikke sove i barnevognen for sin hoste, hvilket er den bedste undskyldning for at gå en lang tur i skoven med bæreselen.

Lynild kan ikke sove i barnevognen for sin hoste, hvilket er den bedste undskyldning for at gå en lang tur i skoven med bæreselen.

5 thoughts on “Billed upload feburar

  1. Muahahahahahahah – den med opvaskeren… Oh, jeg kan lige se de der amerikanske for-meget-sæbepulver-i-vaskemaskinen-scener for mig 😉
    Jeg tænker at en anden god gang skal du bare nøjes med at skylle godt af, og så indstille den til kogevask 😉
    Og hvis sæbe er et absolut must, så prøv bagepulver, dog nok ikke i helt så store mængder som du bruger sæbe 😉

      • Fordi bagepulver bobler, og er godt til for eksempel rengøring af thermokander….
        Hvis du har en kaffekande, som bare er sort i bunden, kan du smide lidt opvaskemaskinepulver i den og varmt vand, lade den stå og så lige køre børsten rundt en gang, så er den ren efter en skyldning… Samme hvis man bruger bagepulver…. Altså, det løsner skidtet på magisk vis 🙂
        Så jeg tænkte bare det var et forsøg værd 😉
        Du kan meget nemt teste det hvis du har et beskidt fad, du ved, flødestuvede kartofler eller noget, hvor der bare sidder genstridigt fastbrændt fløde på kanterne 😉 Så fylder du fadet med varmt vand, og smider lidt bagepulver i, så skulle det gerne være nemt at rengøre efter lidt hviletid 🙂
        Igen, det kan du også bruge opvasketabs til 😉 (hvis altså du ikke lige er løbet tør 😉 )

      • Det var da et fantastisk hus-mor råd at have i ærmet – det vil jeg huske:) (undskyld jeg først svarer nu har været uden net i flere dage)

Skriv et svar

