Advarsel – jeg kommer til at sige min mening

Børneopdragelse er bare sådan et følsomt emne. Og tilsvarende besværligt at tale om. Min fornemmelse er at de fleste opdrager derudaf, ud fra egen erfaringer og hvad de lige snapper op her og der – og det kan jo være super fint hvis man ellers har noget godt at trække på.

Vi oplevede ret hurtigt at komme til kort. At vores tanker og erfaringer om børneopdragelse ikke passede til hverken vores børn eller den relation vi ønskede med vores børn. Derfor smed vi kortene på bordet og undersøgte/læste noget forskelligt materiale (godt med gode venner der kan anbefale gode bøger).

Når jeg den næste uges tid har tænkt mig at dele mine meninger og tanker omkring børneopdragelse (op til 3 år) så er det ikke fordi jeg mener vi “har fundet mådén” at gøre det på. Det der er mit ønske, er egentlig bare at snakke om den varme kartoffel – så der i hvert tilfælde er nogen der gør det.

Hvis du er interesseret, så hæng på her i løbet af den næste uge.

Skriv et svar

