Jeg vil bare gerne anderkende..

Det gik godt til eksamen igår. Det var virkelig en lettelse. Efter 4 år med primært gruppearbejde, har jeg været ret usikker på hvor meget jeg rent faktisk kan og hvor meget jeg bare var den heldige, der fik lov at være i gruppe med nogle kloge mennesker. Og der ER virkelig mange kloge mennesker på psykologistudiet. Jeg er godt klar over at jeg kom ind på samme vilkår som alle andre, men alligevel føler jeg at jeg lidt, at jeg kom ind på et wildcard -> helt ærligt; jeg kan jo ikke engang sætte kommaer eller skrive sætninger i en fornuftig længde!!(:))

Det korte af det lange er, at jeg nu kun har ét semester tilbage så er jeg færdiguddannet. Ubegribeligt. Overvældende. (MEGET) Udfordrende.

På vej hjem i bilen brugte jeg tiden på reflektion og bøn (det er lange bilture helt solo altså bare fantastiske til). Jeg kom frem til at jeg bare gerne vil anerkende Jesus for den han er i mit liv. Jeg har ikke noget der ikke er blevet mig givet. Jeg var ikke nogen, hvis ikke han havde løftet mig op og jeg vil bare gerne anderkende ham, som er den vigtigste for mig!

Snakkede med en guf-elskende veninde efter eksamen som formanede mig om at fejre det med noget lækkert. Jeg overvejede lidt forskellige muligheder. Men da jeg først have gået hjem i 10 graders frost med sultne unger endte det med den absolut hurtigste løsning.

Og den blev modtaget med begejstring. Særligt kan jeg anbefale lun kakao i drikkekopperne efter en kold gåtur – de elskede det. (Stakkels sukker-hungrende unger, hvis mor kun serverer vand i det daglige) Drikkekopper fordi Lynild har fået en utrolig irriterede uheldig vane med at afprøve hvad der sker når man vender koppen på hovedet – jeg tager mig selv i at tænke; “hallo mester, den fase har vi været igennem én gang”!!:)

Inden jeg hentede unger nåede jeg dog en lille men tiltrængt og smuk gåtur ved fjorden. Det er bare den bedste selvforkælelse hvis man spørger mig:)

SIdst, kom vi hjem til synet af disse. Mande var på arbejde, så han sendte en duftende erstatning. Elsker den mand!! Twilight brugte lang tid på at forklare mig at der på kortet stod; “vi ska have eksamen, is og kakao”. (læs: “hint hint mor – lav nu det guf til os”)

Skriv et svar

