Hvorfor blogge?

Det er så populært. Der findes millioner af blogs. Man kan spilde enormt meget tid på at læse alverdens blogs. Og ikke mindst på at skrive en masse som ingen alligevel læser og som man ikke får et personligt udbytte af.

Men hvorfor så? Nu har jeg i et års tid læst en del blogs. Amerikanske blogs. Og jeg har fået rigtig meget ud af det. Jeg læser blogs med kvinder der har noget at fortælle, kvinder der er på en vandring og som godt tør være ærlige og reflektere over deres liv og situation. Kvinder der har selvironi og gerne fortæller om deres bommerter. Og det er VILDT inspirerende at læse. Jeg har endda fundet en blog hvor flere forskellige kvinder skiftes til at skrive et indlæg der er relateret til at være mor og kristen. Denne blog er nærmest blevet en andagdsbog for mig – og det fungerer fordi jeg altid har den på mig, gennem min telefon. Her er et link til den: http://www.thebettermom.com/

Dette bliver så mit forsøg, på at dele mine tanker og reflektioner, ligge billeder op af vores liv osv. Om det kommer til at fungere og holde mere end et par måneder er uvidst. Det er stadig kun på forsøgsbasis. Men velkommen til – håber du vil følge med og kommentere med dine tanker så det ikke bliver ren monolog;)

Skriv et svar

