Første indlæg

Så blev det min tur. Har i et års tid fulgt med på diverse blogs og fik tilsidst lyst til at give det et forsøg. Min største udfordring so far er at jeg tænker før jeg skriver – det kan gøre det til et langsommeligt projekt at få formuleret en længere tekst. Derfor vil jeg her i mit første indlæg pointere at jeg vil arbejde på ikke at tænke mig så meget om, hvilket højst sansynligt vil påvirke både det formelt skrivegramatiske og skriveformen. Derfor; kommenter gerne hvis noget stikker dig i øjnene, det er muligt at jeg bare har formuleret mig kluntet.

Skriv et svar

